KEMBALI....



Bila Tangan Mula Menaip....







Nak tawu cerita disebalik lagu KEMBALI dendangan Akim & Stacy...check this out...weee~

Seorang lelaki yang permah mencintai seorang gadis pada waktu ketika dahulu kini akan berkahwin dengan seorang jejaka lain. Namun lelaki tersebut tetap ingin melihat sendiri detik bahagia bekas kekasih hatinya yang dicintainya itu dulu.

Perpisahan yang berlaku diantara lelaki dan gadis itu terjadi tanpa diduga oleh gadis itu. Lelaki itu mempunyai penyakit misteri yang mengakibatkan lelaki tersebut menjadi "BUTA" selamanya. Disebabkan penyakit ini, lelaki tersebut terpaksa meninggalkan kekasihnya dulu kerana pemuda itu tidak mahu gadis itu menderita bersamanya.

Perpisahan yang berlaku diantara kekasihnya itu menimbul seribu persoalan dlm hati gadis tersebut. Tanpa pengetahuan gadis itu terhadap penyakit yg dialami oleh pemuda itu, gadis tersebut kecewa dan sedih beberapa tahun lamanya.

Namun....Disebabkan cinta yg telus dan akhlas dlm hati gadis tu terhadap bekas kekasinya itu, dia sangup keluar dari majlis perkahwinan semata-mata untuk berjumpa untuk kali terakhir bekas lelakinya itu. Akhir sekali dalam cerita ini, gadis telah mengetahui segala-galanya. Dia sedar bahawa bekas teman lelakinya itu "BUTA".

1 comment:

  1. ini cerita pasal video atas tu ke?

    http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/07/5-tips-jimat-untuk-students.html

    ReplyDelete

SEGALA YANG TERCORET adalah hak milik ATENZ IZZATI a.k.a. GADIS MERAH JAMBU